MERSİN İL MEM ARGE
TÜBİTAK 4004 DOĞA VE BİLİM OKULLARI DOĞANIN ÖYKÜSÜ PROJESİ BAŞVURU ÇAĞRISI
Yenişehir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen TÜBİTAK 4004 Doğa ve Bilim Okulları Uygulamaları kapsamında desteklenen “Doğanın Öyküsü” projesi, 24-29 Eylül 2018 tarihleri arasında Mersin ili Yenişehir ilçesi Mehmet Akif Ersoy Sosyal Bilimler Lisesinde gerçekleştirilecektir. Projenin amacı; deney, gezi-gözlem, karikatür, resim, müzik, drama, sanatsal faaliyetler, yaratıcı okuma gibi etkinliklerle öğrencilerin, doğayı tanımaları, edebiyat ile doğa ilişkisini kavramaları, insanın doğanın bir parçası olduğunu anlamaları, doğanın sunduğu imkânları öğrenmeleri amaçlanmıştır. Doğayı okumak, görmek, içselleştirmek, doğada gördükleriyle hayal dünyasını beslemek, doğadaki uyumu kavramak, öğrencilerin yaratıcı düşüncelerini geliştireceğinin düşünüldüğü projede, alanında uzman eğitmenlerle etkinlikler yapılacaktır. Proje etkinlikleri Mehmet Akif Ersoy Sosyal Bilimler Lisesinde konaklamalı yapılacaktır. Öğrencilerle (5 gece konaklamalı)6 gün etkinlik yapılacaktır. Katılımcıların konaklama, iaşe ve etkinlik malzeme giderleri, gezi ulaşım bedelleri TÜBİTAK tarafından sağlanan proje bütçesinden karşılanacaktır. Proje uygulama yerine ulaşım için yol giderleri katılımcıların kendilerine aittir. Projenin hedef kitlesi Mersin ilindeki merkez ilçelerindeki (Akdeniz, Mezitli, Toroslar ve Yenişehir) devlet okulları, özel okullar 2018-2019 yılında 10. Sınıf olacak lise öğrencileridir. Katılımcıların belirlenmesinde kız- erkek katılımcı sayısının ve ilçe dağılımının dengeli olmasına dikkat edilecektir. Projeye başvuru formu ve veli izin belgesi aşağıdaki linktedir. Başvuruların Yenişehir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü´ne ulaştırılması ya da ozlemgoktas42@gmail.com adresine gönderilmesi gerekmektedir.Son başvuru tarihi: 08 Haziran 2018
İletişim : ozlemgoktas42@gmail.com
İletişim kişisi: Özlem Göktaş
Tel: (324) 325 43 25 26 -117
Başvuru duyuru sayfası: http://yenisehir33.meb.gov.tr/
Başvuru Sonuçları İlanı : http://yenisehir33.meb.gov.tr/